Deməli, bu
gün 3-cü sinifdə oxuyan qızımın 5-ci və 6-cı dərsləri STEAM idi. İndi məktəbə gəlmişəm
və uşağa sual verirəm ki, STEAM dərsində hansı yeni texnologiyanı öyrəndiniz.
Deməli, 9 yaşında uşaqlara 90 dəqiqə ərzində hava şarı düzəltməyi öyrədiblər. Dərsi
isə başqa fən tədris edən müəllim keçir. Əgər STEAM üçün resurs yoxdursa, onu dərs
proqramına salmağın nə mənası var?
Bu arada dərs
üçün işdən sonra “Bravo” marketə gedib karton stəkan və hava şarı almışam. Bir
sözlə, xərclədiyimiz vəsaitin nəticəsi budursa, nə mənim, nə də uşağımın belə
bir STEAM dərsinə ehtiyacı yoxdur. Gəlin, özümüzü aldatmayaq.
Onun əvəzinə
riyaziyyat keçilsin, daha faydalı olar. Trenddə olan adları proqramlara
salmaqla süni inkişaf göstərmək heç bir fayda verməz.
Aqil Məmmədov, ekspert