Müasir məktəblər
getdikcə daha çox uşaqların çevik düşünmək və yaradıcı həllər tapmaq qabiliyyətinin
inkişafına diqqət yetirirlər. Bu yanaşmanın mərkəzində bir sualın cavabı birdən-birə
işıq lampası kimi beyninizdə yanıb-sönəndə fikir dayanır.
News365.az
xəbər verir ki, Duke Universitetinin neyroimagingdən istifadə edərək yeni
araşdırması müəyyən etdi ki, bu qəfil “yanıb-sönən” anlayışlar təkcə öyrənməni
daha cəlbedici etmir, həm də beynin məlumatı daha dərindən və daha uzun müddət
saxlamasına kömək edir.
Təcrübələrdə
iştirak edənlər vizual tapmacaları həll etdilər və sonra həllin onlara kortəbii,
yoxsa əks etdirmə nəticəsində gəldiyini göstərdilər. Bununla paralel olaraq MRT
vasitəsilə subyektlərin beyinləri skan edilib. Nəticələr maraqlı bir əlaqəni
ortaya qoydu: “göz qırpımı” kimi gələn həllər, xüsusən də insan öz cavabında əmin
olsa, daha yaxşı yadda qaldı.
Anlayış
parıltıları hipokampusda fəaliyyət, beynin yaddaş "saxlama" sahəsində,
eləcə də nümunənin tanınmasından məsul olan ventral oksipitotemporal korteksdə
dəyişikliklərlə müşayiət olundu. Nə qədər güclü olsa, bu sinir dəyişiklikləri
bir o qədər aydın görünürdü və beynin müxtəlif sahələri arasında əlaqə bir o qədər
güclü olur.
Bu
tapıntılar təsdiqləyir ki, qəfil fikir anı nəinki məlumatı yaddaşa köçürür, həm
də onun beyindəki təmsilçiliyini sözün əsl mənasında yenidən qurur, öyrənməni
gücləndirir. Buna görə də, elm adamlarının qeyd etdiyi kimi, anlayışları təşviq
edən təhsil mühitləri uzunmüddətli saxlama və anlayışı əhəmiyyətli dərəcədə
yaxşılaşdıra bilər.
News365.az