Sürücülər tıxacda nə qədər vaxt itirir?- SİYAHI+FOTO

Sürücülər tıxacda nə qədər vaxt itirir?- SİYAHI+FOTO
20 Sen 2024 13:36
Şəhər nəqliyyatında tıxaclar müasir şəhərlərin əsas problemlərindən biridir. Problemin həlli üçün bütün böyük şəhərlərdə hökümətlər, meriyalar, mütəxəsislər ciddi müzakirə aparır, ancaq nəticə əldə edə bilmir.
Tıxac problemi artıq Bakı şəhərinin əsas problemlərindən birinə çevrilməkdədir. Problem sadə vətəndaş üçün itirilən vaxtla hesablanırsa, dövlət üçün istirilən istehsal gücləridir. Artan tıxaclar ölkə iqtisadiyyatında əhəmiyyətli itkilərə yol açmaqdadır.
Artıq ABŞ, Avropa ölkələrində tıxacların iqtisadiyyata təsirləri illik indekslərlə ölçülməkdədir. Global Traffic Scorecard 2023-cü il hesabatına əsasən təkçə ABŞ-da orta statistik sürücü minimum il ərzində 42 saat tıxaclarda vaxt itirib.Bu isə 1 həftəlik iş saatına bərabərdir. Tıxaclar amerikalı sürücülərə il ərzində minimum 733 ABŞ dolları itirmələrinə səbəb olur.
2022-ci illə müqayisədə ABŞ iqtisadiyyatının tıxaclara görə 2023-cü ildə illik itkisi 70.4 mlrd USD təşkil edib.
Sürücülərin tıxaclarda ən çox vaxt itirdikləri şəhərlər belədir:
Nyu-York- 101 saat
London - 99 saat
Paris -97 saat
Mexiko - 96 saat
Çikaqo -96 saat
İstanbul -91 saat
Ümumiyyətlə tıxacların statistikası göstərir ki, ən çox problem inkişaf edən ölkələrdə və əsas iqtisadi şəhərlərdədir.
Transmilli maliyyə şirkəti «Morgan Stanley»in inkişaf etməkdə olan bazarlar departamentinin müdiri Ruçir Şarma «Dövlətlərin inkişafı və çöküşü» kitabında yazır ki, əgər inkişaf etməkdə olan ölkələrdə paytaxt əhalisinin sayınin ikinci şəhərin əhalisinin sayına nisbəti 3:1 olarsa, bu, gələcəkdə disbalansa səbəb ola bilər və iqtisadi inkişafın qarşısını alar. Müəllifin fikrincə, coğrafi mövqelərinin üstünlüklərini maksimum istifadə etmək üçün dövlətlər ölkənin potensial bölgələrinin, xüsusən şəhərlərinin qlobal ticarət sisteminə qoşulmasını təmin etməlidirlər.
Azərbaycan üçün əsas məqamlardan biri məhz yeni mərhələdə bu olmaldır. Bakı ilə yanaşı 2-ci şəhər mərkəz funksiyasını öz üzərinə götürməlidir. Bu Xankəndi, Gəncə və yaxud Yevlax ola bilər. Xüsusi olaraq ikinci şəhər kimi Xankəndinin inkişaf etdirilməsi və bir-sıra müəssisələrin Qarabağa çıxarılması Bakının yükünü azalda bilər.
Eyni zamanda Bakı şəhərində müxtəlif nəqliyyat sistemlərini bir-birinə maksimum sinxronlaşdırmaq lazımdır. Misal üçün, A-B-C məntəqələri arasında transfer daşımaları təkminləşdirilməlidir ki, insanlar bir nəqliyyat vasitəsindən düşüb, digərinə daha rahat şəkildə minə bilsinlər. Eyni zamanda Bakı ilə ətraf qəsəbələri bir-birinə bağlayan su nəqliyyatının tətbiqi imkanlarını araşdırmaq olar. Misal üçün Hövsan qəsəbəsindən üzü Lökbətan istiqamətinə gələn çox sayda insanı şəhər mərkəzinə girmədən dəniz üzərindən Lökbətana çatdırmaq olar.
Həmçinin Metro- Dəniz nəqliyyatı arasında transfer daşımalarınıda təşkil etmək mümkündür. Bakı Bulvarının Sahil metrosuna çıxış istiqamətində liman tikib buradan səfərlər təşkil etmək olardı. Bu həm ekoloji baxımdan faydalı olar, eyni zamanda çox sayda insanı avtomobil yollarından çıxartmağa imkan verər.
Eyni zamanda şəhərdə kaşerinq xidmətinin tətbiqinidə analiz etmək və bunu daha əlçatan etmək lazımdır. Düzdür hal-hazırda Bakıda bu xidmət başlanılıb göstərilməyə, ancaq mövcud qiymətlər vətəndaşları kaşerinqdən uzaq salır. Moskva meriyasında təcrübə mübadiləsində olduğum zaman bizə qeyd etdilər ki, Moskva meriyası üçün kaşerinq xidmətlərinin dətəklənməsi əsas hədəflərdəndir. Meriyanın apardığı araşdırmalar göstərir ki, kaşerinq xidməti əlçatan olduğu zaman çox sayda insan şəxsi avtomobilindən kaşerinqin xeyirinə imtina edir. Bu öz növbəsində yola çıxan avtomobillərində sayının azalmasına təsir göstərir.
Aqil Məmmədov, İqtisadçı ekspert
All reactions:
4
Like
Comment
Send
Share
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
 
Bakı avtobuslarında niyə bank kartıyla ödəniş etmək mümkün deyil ?
Adətən axşam gəzintisindən sonra evə avtobusla qayıtmağa üstünlük veririk. Bunun üçün əsas ödəmə vasitəsi BakıKartdır. Bu axşam yenə gəzintidən qayıdan zaman avtobusdan istifadə etmək istədik. Ancaq #BakıKart evdə qaldığı üçün Bakı Kart üstümüzdə deyildi. Düşündük ki, ödənişi NFC və yaxud üzərimizdə olan bank kartı ilə edək.
2 avtobusda bank kartıyla ödəniş etmək cəhdimiz uğursuz oldu. Nəticədə taksi sifar…
See more
May be an image of text
All reactions:
24
17 comments
1 share
Like
Comment
Send
Share
View more comments
Elkhan Mardanli
Müəllim asand məsələ deyil. Bunun üçün güclü prosessinq mərkəzi laızmdır
  • Like
  • Reply


Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
 
Rusiya Prezident Akademiyasının Ali İdarəetmə Məktəbinin "Executive Master in Public Management (#EMPM)"proqramı üzrə təhsilimizi uğurla başa vurduq.
Tədris müddətində qazandığımız biliklər fəaliyyətimizi daha səmərəli qurmağa imkan verəcək.
All reactions:
Camila Hatamxanova, Yadigar Ceferli and 119 others
34 comments
2 shares
Like
Comment
Send
Share
View more comments
Camila Hatamxanova
Uğurların bol olsun🙏👏
  • Like
  • Reply
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
 
Ekspertlərin şəxsi inkişaf üçün oxumağa tövsiyyə etdikləri kitablar "Senej" idarətetmə emalatxanasının girişində sərgilənir.
May be an image of text
All reactions:
4
1 share
Like
Comment
Send
Share
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
 
Son illər Azərbaycanda qəhfə istehlakı artmaqdadır. Bunun əyani sübutu Bakı şəhərində kofeşopların sayının sürətlə artmasında görmək olar.
Əksər kofeşoplara daxil olduqda orada əsasən 20-35 yaş arası şəxslərin üstünlük təşkil etdiyini görmək mümkündür. Müşahidəm onu göstərir ki, kofeşopların sayı sürətlə artsada bu qəhfə qiymətlərinin azalmasına təsir göstərmir. Əksinə bir sıra kofeşoplarda qiymətlər yavaş-yavaş artmaqdadır.
Gənclərin kofe istehlakına necə dəstək vermək o…
See more
May be an image of 2 people, cornflower and text
All reactions:
11
1 comment
Like
Comment
Send
Share
Vadim E. Misirov
Onlarda-bizdə məsələsi kimi olmasın, amma bizdəki dizayn daha çox dəfn xidmətlərin səyyar ofislərinə oxşayır..
May be an image of service vehicle and text
  • Like
  • Reply
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Şəhər nəqliyyatında tıxaclar müasir şəhərlərin əsas problemlərindən biridir. Problemin həlli üçün bütün böyük şəhərlərdə hökümətlər, meriyalar, mütəxəsislər ciddi müzakirə aparır, ancaq nəticə əldə edə bilmir.
Tıxac problemi artıq Bakı şəhərinin əsas problemlərindən birinə çevrilməkdədir. Problem sadə vətəndaş üçün itirilən vaxtla hesablanırsa, dövlət üçün istirilən istehsal gücləridir. Artan tıxaclar ölkə iqtisadiyyatında əhəmiyyətli itkilərə yol açmaqdadır.
Artıq ABŞ, Avropa ölkələrində tıxacların iqtisadiyyata təsirləri illik indekslərlə ölçülməkdədir. Global Traffic Scorecard 2023-cü il hesabatına əsasən təkçə ABŞ-da orta statistik sürücü minimum il ərzində 42 saat tıxaclarda vaxt itirib.Bu isə 1 həftəlik iş saatına bərabərdir. Tıxaclar amerikalı sürücülərə il ərzində minimum 733 ABŞ dolları itirmələrinə səbəb olur.
2022-ci illə müqayisədə ABŞ iqtisadiyyatının tıxaclara görə 2023-cü ildə illik itkisi 70.4 mlrd USD təşkil edib.
Sürücülərin tıxaclarda ən çox vaxt itirdikləri şəhərlər belədir:
Nyu-York- 101 saat
London - 99 saat
Paris -97 saat
Mexiko - 96 saat
Çikaqo -96 saat
İstanbul -91 saat
Ümumiyyətlə tıxacların statistikası göstərir ki, ən çox problem inkişaf edən ölkələrdə və əsas iqtisadi şəhərlərdədir.
Transmilli maliyyə şirkəti «Morgan Stanley»in inkişaf etməkdə olan bazarlar departamentinin müdiri Ruçir Şarma «Dövlətlərin inkişafı və çöküşü» kitabında yazır ki, əgər inkişaf etməkdə olan ölkələrdə paytaxt əhalisinin sayınin ikinci şəhərin əhalisinin sayına nisbəti 3:1 olarsa, bu, gələcəkdə disbalansa səbəb ola bilər və iqtisadi inkişafın qarşısını alar. Müəllifin fikrincə, coğrafi mövqelərinin üstünlüklərini maksimum istifadə etmək üçün dövlətlər ölkənin potensial bölgələrinin, xüsusən şəhərlərinin qlobal ticarət sisteminə qoşulmasını təmin etməlidirlər.
Azərbaycan üçün əsas məqamlardan biri məhz yeni mərhələdə bu olmaldır. Bakı ilə yanaşı 2-ci şəhər mərkəz funksiyasını öz üzərinə götürməlidir. Bu Xankəndi, Gəncə və yaxud Yevlax ola bilər. Xüsusi olaraq ikinci şəhər kimi Xankəndinin inkişaf etdirilməsi və bir-sıra müəssisələrin Qarabağa çıxarılması Bakının yükünü azalda bilər.
Eyni zamanda Bakı şəhərində müxtəlif nəqliyyat sistemlərini bir-birinə maksimum sinxronlaşdırmaq lazımdır. Misal üçün, A-B-C məntəqələri arasında transfer daşımaları təkminləşdirilməlidir ki, insanlar bir nəqliyyat vasitəsindən düşüb, digərinə daha rahat şəkildə minə bilsinlər. Eyni zamanda Bakı ilə ətraf qəsəbələri bir-birinə bağlayan su nəqliyyatının tətbiqi imkanlarını araşdırmaq olar. Misal üçün Hövsan qəsəbəsindən üzü Lökbətan istiqamətinə gələn çox sayda insanı şəhər mərkəzinə girmədən dəniz üzərindən Lökbətana çatdırmaq olar.
Həmçinin Metro- Dəniz nəqliyyatı arasında transfer daşımalarınıda təşkil etmək mümkündür. Bakı Bulvarının Sahil metrosuna çıxış istiqamətində liman tikib buradan səfərlər təşkil etmək olardı. Bu həm ekoloji baxımdan faydalı olar, eyni zamanda çox sayda insanı avtomobil yollarından çıxartmağa imkan verər.
Eyni zamanda şəhərdə kaşerinq xidmətinin tətbiqinidə analiz etmək və bunu daha əlçatan etmək lazımdır. Düzdür hal-hazırda Bakıda bu xidmət başlanılıb göstərilməyə, ancaq mövcud qiymətlər vətəndaşları kaşerinqdən uzaq salır. Moskva meriyasında təcrübə mübadiləsində olduğum zaman bizə qeyd etdilər ki, Moskva meriyası üçün kaşerinq xidmətlərinin dətəklənməsi əsas hədəflərdəndir. Meriyanın apardığı araşdırmalar göstərir ki, kaşerinq xidməti əlçatan olduğu zaman çox sayda insan şəxsi avtomobilindən kaşerinqin xeyirinə imtina edir. Bu öz növbəsində yola çıxan avtomobillərində sayının azalmasına təsir göstərir.
All reactions:
4
Like
Comment
Send
Share
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
 
Bakı avtobuslarında niyə bank kartıyla ödəniş etmək mümkün deyil ?
Adətən axşam gəzintisindən sonra evə avtobusla qayıtmağa üstünlük veririk. Bunun üçün əsas ödəmə vasitəsi BakıKartdır. Bu axşam yenə gəzintidən qayıdan zaman avtobusdan istifadə etmək istədik. Ancaq #BakıKart evdə qaldığı üçün Bakı Kart üstümüzdə deyildi. Düşündük ki, ödənişi NFC və yaxud üzərimizdə olan bank kartı ilə edək.
2 avtobusda bank kartıyla ödəniş etmək cəhdimiz uğursuz oldu. Nəticədə taksi sifar…
See more
May be an image of text
All reactions:
24
17 comments
1 share
Like
Comment
Send
Share
View more comments
Elkhan Mardanli
Müəllim asand məsələ deyil. Bunun üçün güclü prosessinq mərkəzi laızmdır
  • Like
  • Reply
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
 
Rusiya Prezident Akademiyasının Ali İdarəetmə Məktəbinin "Executive Master in Public Management (#EMPM)"proqramı üzrə təhsilimizi uğurla başa vurduq.
Tədris müddətində qazandığımız biliklər fəaliyyətimizi daha səmərəli qurmağa imkan verəcək.
All reactions:
Camila Hatamxanova, Yadigar Ceferli and 119 others
34 comments
2 shares
Like
Comment
Send
Share
View more comments
Camila Hatamxanova
Uğurların bol olsun🙏👏
  • Like
  • Reply
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
 
Ekspertlərin şəxsi inkişaf üçün oxumağa tövsiyyə etdikləri kitablar "Senej" idarətetmə emalatxanasının girişində sərgilənir.
May be an image of text
All reactions:
4
1 share
Like
Comment
Send
Share
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
 
Son illər Azərbaycanda qəhfə istehlakı artmaqdadır. Bunun əyani sübutu Bakı şəhərində kofeşopların sayının sürətlə artmasında görmək olar.
Əksər kofeşoplara daxil olduqda orada əsasən 20-35 yaş arası şəxslərin üstünlük təşkil etdiyini görmək mümkündür. Müşahidəm onu göstərir ki, kofeşopların sayı sürətlə artsada bu qəhfə qiymətlərinin azalmasına təsir göstərmir. Əksinə bir sıra kofeşoplarda qiymətlər yavaş-yavaş artmaqdadır.
Gənclərin kofe istehlakına necə dəstək vermək o…
See more
May be an image of 2 people, cornflower and text
All reactions:
11
1 comment
Like
Comment
Send
Share
Vadim E. Misirov
Onlarda-bizdə məsələsi kimi olmasın, amma bizdəki dizayn daha çox dəfn xidmətlərin səyyar ofislərinə oxşayır..
May be an image of service vehicle and text
  • Like
  • Reply
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Şəhər nəqliyyatında tıxaclar müasir şəhərlərin əsas problemlərindən biridir. Problemin həlli üçün bütün böyük şəhərlərdə hökümətlər, meriyalar, mütəxəsislər ciddi müzakirə aparır, ancaq nəticə əldə edə bilmir.
Tıxac problemi artıq Bakı şəhərinin əsas problemlərindən birinə çevrilməkdədir. Problem sadə vətəndaş üçün itirilən vaxtla hesablanırsa, dövlət üçün istirilən istehsal gücləridir. Artan tıxaclar ölkə iqtisadiyyatında əhəmiyyətli itkilərə yol açmaqdadır.
Artıq ABŞ, Avropa ölkələrində tıxacların iqtisadiyyata təsirləri illik indekslərlə ölçülməkdədir. Global Traffic Scorecard 2023-cü il hesabatına əsasən təkçə ABŞ-da orta statistik sürücü minimum il ərzində 42 saat tıxaclarda vaxt itirib.Bu isə 1 həftəlik iş saatına bərabərdir. Tıxaclar amerikalı sürücülərə il ərzində minimum 733 ABŞ dolları itirmələrinə səbəb olur.
2022-ci illə müqayisədə ABŞ iqtisadiyyatının tıxaclara görə 2023-cü ildə illik itkisi 70.4 mlrd USD təşkil edib.
Sürücülərin tıxaclarda ən çox vaxt itirdikləri şəhərlər belədir:
Nyu-York- 101 saat
London - 99 saat
Paris -97 saat
Mexiko - 96 saat
Çikaqo -96 saat
İstanbul -91 saat
Ümumiyyətlə tıxacların statistikası göstərir ki, ən çox problem inkişaf edən ölkələrdə və əsas iqtisadi şəhərlərdədir.
Transmilli maliyyə şirkəti «Morgan Stanley»in inkişaf etməkdə olan bazarlar departamentinin müdiri Ruçir Şarma «Dövlətlərin inkişafı və çöküşü» kitabında yazır ki, əgər inkişaf etməkdə olan ölkələrdə paytaxt əhalisinin sayınin ikinci şəhərin əhalisinin sayına nisbəti 3:1 olarsa, bu, gələcəkdə disbalansa səbəb ola bilər və iqtisadi inkişafın qarşısını alar. Müəllifin fikrincə, coğrafi mövqelərinin üstünlüklərini maksimum istifadə etmək üçün dövlətlər ölkənin potensial bölgələrinin, xüsusən şəhərlərinin qlobal ticarət sisteminə qoşulmasını təmin etməlidirlər.
Azərbaycan üçün əsas məqamlardan biri məhz yeni mərhələdə bu olmaldır. Bakı ilə yanaşı 2-ci şəhər mərkəz funksiyasını öz üzərinə götürməlidir. Bu Xankəndi, Gəncə və yaxud Yevlax ola bilər. Xüsusi olaraq ikinci şəhər kimi Xankəndinin inkişaf etdirilməsi və bir-sıra müəssisələrin Qarabağa çıxarılması Bakının yükünü azalda bilər.
Eyni zamanda Bakı şəhərində müxtəlif nəqliyyat sistemlərini bir-birinə maksimum sinxronlaşdırmaq lazımdır. Misal üçün, A-B-C məntəqələri arasında transfer daşımaları təkminləşdirilməlidir ki, insanlar bir nəqliyyat vasitəsindən düşüb, digərinə daha rahat şəkildə minə bilsinlər. Eyni zamanda Bakı ilə ətraf qəsəbələri bir-birinə bağlayan su nəqliyyatının tətbiqi imkanlarını araşdırmaq olar. Misal üçün Hövsan qəsəbəsindən üzü Lökbətan istiqamətinə gələn çox sayda insanı şəhər mərkəzinə girmədən dəniz üzərindən Lökbətana çatdırmaq olar.
Həmçinin Metro- Dəniz nəqliyyatı arasında transfer daşımalarınıda təşkil etmək mümkündür. Bakı Bulvarının Sahil metrosuna çıxış istiqamətində liman tikib buradan səfərlər təşkil etmək olardı. Bu həm ekoloji baxımdan faydalı olar, eyni zamanda çox sayda insanı avtomobil yollarından çıxartmağa imkan verər.
Eyni zamanda şəhərdə kaşerinq xidmətinin tətbiqinidə analiz etmək və bunu daha əlçatan etmək lazımdır. Düzdür hal-hazırda Bakıda bu xidmət başlanılıb göstərilməyə, ancaq mövcud qiymətlər vətəndaşları kaşerinqdən uzaq salır. Moskva meriyasında təcrübə mübadiləsində olduğum zaman bizə qeyd etdilər ki, Moskva meriyası üçün kaşerinq xidmətlərinin dətəklənməsi əsas hədəflərdəndir. Meriyanın apardığı araşdırmalar göstərir ki, kaşerinq xidməti əlçatan olduğu zaman çox sayda insan şəxsi avtomobilindən kaşerinqin xeyirinə imtina edir. Bu öz növbəsində yola çıxan avtomobillərində sayının azalmasına təsir göstərir.
All reactions:
4
Like
Comment
Send
Share
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
 
Bakı avtobuslarında niyə bank kartıyla ödəniş etmək mümkün deyil ?
Adətən axşam gəzintisindən sonra evə avtobusla qayıtmağa üstünlük veririk. Bunun üçün əsas ödəmə vasitəsi BakıKartdır. Bu axşam yenə gəzintidən qayıdan zaman avtobusdan istifadə etmək istədik. Ancaq #BakıKart evdə qaldığı üçün Bakı Kart üstümüzdə deyildi. Düşündük ki, ödənişi NFC və yaxud üzərimizdə olan bank kartı ilə edək.
2 avtobusda bank kartıyla ödəniş etmək cəhdimiz uğursuz oldu. Nəticədə taksi sifar…
See more
May be an image of text
All reactions:
24
17 comments
1 share
Like
Comment
Send
Share
View more comments
Elkhan Mardanli
Müəllim asand məsələ deyil. Bunun üçün güclü prosessinq mərkəzi laızmdır
  • Like
  • Reply
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
 
Rusiya Prezident Akademiyasının Ali İdarəetmə Məktəbinin "Executive Master in Public Management (#EMPM)"proqramı üzrə təhsilimizi uğurla başa vurduq.
Tədris müddətində qazandığımız biliklər fəaliyyətimizi daha səmərəli qurmağa imkan verəcək.
All reactions:
Camila Hatamxanova, Yadigar Ceferli and 119 others
34 comments
2 shares
Like
Comment
Send
Share
View more comments
Camila Hatamxanova
Uğurların bol olsun🙏👏
  • Like
  • Reply
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
 
Ekspertlərin şəxsi inkişaf üçün oxumağa tövsiyyə etdikləri kitablar "Senej" idarətetmə emalatxanasının girişində sərgilənir.
May be an image of text
All reactions:
4
1 share
Like
Comment
Send
Share
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
 
Son illər Azərbaycanda qəhfə istehlakı artmaqdadır. Bunun əyani sübutu Bakı şəhərində kofeşopların sayının sürətlə artmasında görmək olar.
Əksər kofeşoplara daxil olduqda orada əsasən 20-35 yaş arası şəxslərin üstünlük təşkil etdiyini görmək mümkündür. Müşahidəm onu göstərir ki, kofeşopların sayı sürətlə artsada bu qəhfə qiymətlərinin azalmasına təsir göstərmir. Əksinə bir sıra kofeşoplarda qiymətlər yavaş-yavaş artmaqdadır.
Gənclərin kofe istehlakına necə dəstək vermək o…
See more
May be an image of 2 people, cornflower and text
All reactions:
11
1 comment
Like
Comment
Send
Share
Vadim E. Misirov
Onlarda-bizdə məsələsi kimi olmasın, amma bizdəki dizayn daha çox dəfn xidmətlərin səyyar ofislərinə oxşayır..
May be an image of service vehicle and text
  • Like
  • Reply
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Şəhər nəqliyyatında tıxaclar müasir şəhərlərin əsas problemlərindən biridir. Problemin həlli üçün bütün böyük şəhərlərdə hökümətlər, meriyalar, mütəxəsislər ciddi müzakirə aparır, ancaq nəticə əldə edə bilmir.
Tıxac problemi artıq Bakı şəhərinin əsas problemlərindən birinə çevrilməkdədir. Problem sadə vətəndaş üçün itirilən vaxtla hesablanırsa, dövlət üçün istirilən istehsal gücləridir. Artan tıxaclar ölkə iqtisadiyyatında əhəmiyyətli itkilərə yol açmaqdadır.
Artıq ABŞ, Avropa ölkələrində tıxacların iqtisadiyyata təsirləri illik indekslərlə ölçülməkdədir. Global Traffic Scorecard 2023-cü il hesabatına əsasən təkçə ABŞ-da orta statistik sürücü minimum il ərzində 42 saat tıxaclarda vaxt itirib.Bu isə 1 həftəlik iş saatına bərabərdir. Tıxaclar amerikalı sürücülərə il ərzində minimum 733 ABŞ dolları itirmələrinə səbəb olur.
2022-ci illə müqayisədə ABŞ iqtisadiyyatının tıxaclara görə 2023-cü ildə illik itkisi 70.4 mlrd USD təşkil edib.
Sürücülərin tıxaclarda ən çox vaxt itirdikləri şəhərlər belədir:
Nyu-York- 101 saat
London - 99 saat
Paris -97 saat
Mexiko - 96 saat
Çikaqo -96 saat
İstanbul -91 saat
Ümumiyyətlə tıxacların statistikası göstərir ki, ən çox problem inkişaf edən ölkələrdə və əsas iqtisadi şəhərlərdədir.
Transmilli maliyyə şirkəti «Morgan Stanley»in inkişaf etməkdə olan bazarlar departamentinin müdiri Ruçir Şarma «Dövlətlərin inkişafı və çöküşü» kitabında yazır ki, əgər inkişaf etməkdə olan ölkələrdə paytaxt əhalisinin sayınin ikinci şəhərin əhalisinin sayına nisbəti 3:1 olarsa, bu, gələcəkdə disbalansa səbəb ola bilər və iqtisadi inkişafın qarşısını alar. Müəllifin fikrincə, coğrafi mövqelərinin üstünlüklərini maksimum istifadə etmək üçün dövlətlər ölkənin potensial bölgələrinin, xüsusən şəhərlərinin qlobal ticarət sisteminə qoşulmasını təmin etməlidirlər.
Azərbaycan üçün əsas məqamlardan biri məhz yeni mərhələdə bu olmaldır. Bakı ilə yanaşı 2-ci şəhər mərkəz funksiyasını öz üzərinə götürməlidir. Bu Xankəndi, Gəncə və yaxud Yevlax ola bilər. Xüsusi olaraq ikinci şəhər kimi Xankəndinin inkişaf etdirilməsi və bir-sıra müəssisələrin Qarabağa çıxarılması Bakının yükünü azalda bilər.
Eyni zamanda Bakı şəhərində müxtəlif nəqliyyat sistemlərini bir-birinə maksimum sinxronlaşdırmaq lazımdır. Misal üçün, A-B-C məntəqələri arasında transfer daşımaları təkminləşdirilməlidir ki, insanlar bir nəqliyyat vasitəsindən düşüb, digərinə daha rahat şəkildə minə bilsinlər. Eyni zamanda Bakı ilə ətraf qəsəbələri bir-birinə bağlayan su nəqliyyatının tətbiqi imkanlarını araşdırmaq olar. Misal üçün Hövsan qəsəbəsindən üzü Lökbətan istiqamətinə gələn çox sayda insanı şəhər mərkəzinə girmədən dəniz üzərindən Lökbətana çatdırmaq olar.
Həmçinin Metro- Dəniz nəqliyyatı arasında transfer daşımalarınıda təşkil etmək mümkündür. Bakı Bulvarının Sahil metrosuna çıxış istiqamətində liman tikib buradan səfərlər təşkil etmək olardı. Bu həm ekoloji baxımdan faydalı olar, eyni zamanda çox sayda insanı avtomobil yollarından çıxartmağa imkan verər.
Eyni zamanda şəhərdə kaşerinq xidmətinin tətbiqinidə analiz etmək və bunu daha əlçatan etmək lazımdır. Düzdür hal-hazırda Bakıda bu xidmət başlanılıb göstərilməyə, ancaq mövcud qiymətlər vətəndaşları kaşerinqdən uzaq salır. Moskva meriyasında təcrübə mübadiləsində olduğum zaman bizə qeyd etdilər ki, Moskva meriyası üçün kaşerinq xidmətlərinin dətəklənməsi əsas hədəflərdəndir. Meriyanın apardığı araşdırmalar göstərir ki, kaşerinq xidməti əlçatan olduğu zaman çox sayda insan şəxsi avtomobilindən kaşerinqin xeyirinə imtina edir. Bu öz növbəsində yola çıxan avtomobillərində sayının azalmasına təsir göstərir.
All reactions:
4
Like
Comment
Send
Share
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
 
Bakı avtobuslarında niyə bank kartıyla ödəniş etmək mümkün deyil ?
Adətən axşam gəzintisindən sonra evə avtobusla qayıtmağa üstünlük veririk. Bunun üçün əsas ödəmə vasitəsi BakıKartdır. Bu axşam yenə gəzintidən qayıdan zaman avtobusdan istifadə etmək istədik. Ancaq #BakıKart evdə qaldığı üçün Bakı Kart üstümüzdə deyildi. Düşündük ki, ödənişi NFC və yaxud üzərimizdə olan bank kartı ilə edək.
2 avtobusda bank kartıyla ödəniş etmək cəhdimiz uğursuz oldu. Nəticədə taksi sifar…
See more
May be an image of text
All reactions:
24
17 comments
1 share
Like
Comment
Send
Share
View more comments
Elkhan Mardanli
Müəllim asand məsələ deyil. Bunun üçün güclü prosessinq mərkəzi laızmdır
  • Like
  • Reply
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
 
Rusiya Prezident Akademiyasının Ali İdarəetmə Məktəbinin "Executive Master in Public Management (#EMPM)"proqramı üzrə təhsilimizi uğurla başa vurduq.
Tədris müddətində qazandığımız biliklər fəaliyyətimizi daha səmərəli qurmağa imkan verəcək.
All reactions:
Camila Hatamxanova, Yadigar Ceferli and 119 others
34 comments
2 shares
Like
Comment
Send
Share
View more comments
Camila Hatamxanova
Uğurların bol olsun🙏👏
  • Like
  • Reply
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
 
Ekspertlərin şəxsi inkişaf üçün oxumağa tövsiyyə etdikləri kitablar "Senej" idarətetmə emalatxanasının girişində sərgilənir.
May be an image of text
All reactions:
4
1 share
Like
Comment
Send
Share
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
 
Son illər Azərbaycanda qəhfə istehlakı artmaqdadır. Bunun əyani sübutu Bakı şəhərində kofeşopların sayının sürətlə artmasında görmək olar.
Əksər kofeşoplara daxil olduqda orada əsasən 20-35 yaş arası şəxslərin üstünlük təşkil etdiyini görmək mümkündür. Müşahidəm onu göstərir ki, kofeşopların sayı sürətlə artsada bu qəhfə qiymətlərinin azalmasına təsir göstərmir. Əksinə bir sıra kofeşoplarda qiymətlər yavaş-yavaş artmaqdadır.
Gənclərin kofe istehlakına necə dəstək vermək o…
See more
May be an image of 2 people, cornflower and text
All reactions:
11
1 comment
Like
Comment
Send
Share
Vadim E. Misirov
Onlarda-bizdə məsələsi kimi olmasın, amma bizdəki dizayn daha çox dəfn xidmətlərin səyyar ofislərinə oxşayır..
May be an image of service vehicle and text
  • Like
  • Reply
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Facebook

Youtube kanalımız

Oxşar xəbərlər