“Orta məktəbdə
iqtisadiyyat tədris edilir. Məsələn. 8-ci sinifin həyat bilgisində iqtisadiyyat
bölməsi var. Maraqlı gəldiyi üçün baxdım ki, görək nəyi əhatə edir. Əvvəla
şagird üçün ilkin iqtisadi bilik baxımından doğru sahələr seçilməyib. Seçilən
mövzular isə çox sistemsiz, hər şey bir-birinə qarışıq, dolaşıq ifadələrlə
verilib”.
Bunu News365.az –a açıqlamasında iqtisadçı alim Eldəniz
Əmirov deyib. O bildirib ki, bəzən o qədər bəsit fikirlər var ki, sanki 2-c
sinif şağirdi üçün yazılıb:
“Amma elə
cümlələr də var ki, çətin ki orta statistik ali məktəb tələbəsi bunu oxuyub
anlaya bilsin. Bəs həyat bilgisi müəllimi özü onu necə anlasın ki, hələ 8-ci
sinifdə oxuyan uşağa izah da edə bilsin. Əksər iqtisadi terminlərin izahı
verilmədən cümlələrdə bu terminlər işlədilibr. Yazıq müəllim neynəsin? Hələ
şağirdi demirəm...”
Müsahibimiz
hesab edir ki, iqtisadiyyatdan mövzu seçəndə bu qədər qatıb qarışdırmaq olmaz:
“Bütün
şagirlərin ən ehtiyac duyduğu istiqamət pulun idarə edilməsidir. Həkimə də, müəllimə
də, mühəndisə də, traktorçuya bu lazım olur. Orta məktəblərdə ilk növbədə bunu
öyrətmək lazımdir.
Ümumiyyətlə,
orta məktəb proqramlarına ciddi əl gəzdirmək lazımdır. Bəzi prodemetlərin əlavə
edilməsi, bəzilərinin çıxarılması və ya saatının azaldılmasına ehtyac var.
Orta məktəb
proqramının detallarının mükəmməl olması üçün bir sahənin mütəxəssislərinin
bilik və bacarıqları yetərli ola bilməz. Mükəmməl nəticə üçün təhsil üzrə,
hüquq üzrə, iqtisadiyyat üzrə, idman üzrə, tibb üzrə peşəkarların birgə müzakirəsinə
gərək var. Fiziki və zehni yük amili, lazımsız mənəvi köhnəlmiş mövzuların dərslikdə
qalma faktoru, gələcəklə uzlaşacaq adekvat mövzuların və predmetləri seçilməsi
məsələsi və s. kimi məsələr bu gün üçün vacib müzakirə mövzusu olmalıdır".
News365.az