“Ötən ilin yanvarında Azərikard 7 saat müddətində çökmüşdü..Elektrik
sistemində baş verən nasazlıqdan sonra bu prosessinq mərkəzinin bütöv sistemi
restartdan sonra dayanmış və onu 7 saat müddətində bərpa etmək mümkün olmamışdı”.
Bunu
News365.az -a müsahibəsində İT üzrə
ekspert Osman Gündüz deyib. O
xatırladıb ki, o zaman problem daha çox buradakı texnologiyalara supportun yetərli,
dayanıqlı olmamasıyyla bağlıydı:
“Nəticədə ölkənin maliyyə-bank sistemində, 15 bankda xidmət
dayanmışdı. Mərkəzi Bankın auditindən sonra bu qurumda İT mühitlə, təhlükəsizliklə
bağlı ciddi nöqsanların olduğu müəyyənləşmişdi.
İndi Birbankın çöküşü də, hələlik 7 saatlıq çöküşünün də yanvar
ayına təsadüf etməsi ümid edirəm elə təsadüfdür.
Doğurdanmı bu qurumda da hansısa bir "zamıkaniyadan"
serverlər çöküb və "kadr və texnoloji support" səbəbindən restart etmək
mümkün olmayıb ?
Doğurdanmı bu nəhənglikdə Kapital Bank çökən serverlərini,
hansısa texniki problemlərini 7 saat müddətində bərpa etmək iqtidarında deyil. Çox
təəccüblü və düşündürücüdür”.
News365.az